Πολιτική Επιστροφών & Ακυρώσεων
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
Aν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν ή ένα μέρος των προϊόντων της παραγγελίας σας θα πρέπει να μας το κοινοποιήσετε γραπτώς μέσω e-mail (info@joyrest.gr) ή τηλεφωνικά καλώντας στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 2111822646. Την απόφαση σας αυτή θα πρέπει να την πάρετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας. Αν επιθυμείτε να γίνει επιστροφή του προϊόντος λόγω κάποιου ελαττώματος θα πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα εντός 48 ωρών και επίσης να μας στείλετε στο e-mail (info@joyrest.gr) φωτογραφία του ελαττώματος (να γνωρίζετε ότι δεν γίνεται για λόγους δυσπιστίας προς την πλευρά σας. Οι φωτογραφίες βοηθούν στην επικοινωνία μας με το τεχνικό τμήμα αλλά και για να λύνουμε ταχύτερα τα οποιαδήποτε ποιοτικά θέματα προκύπτουν. Σε αυτές τις περιπτώσεις η φωτογραφία του αντικειμένου είναι η καλύτερη λύση).
Επίσης τα προϊόντα τα οποία κατασκευάζονται αποκλειστικά για εσάς δεν μπορούν να επιστραφούν και να ακυρωθούν από τη στιγμή που υλοποιείται η παραγγελία.
Είναι σημαντικό να επισημανθεί ότι μέχρι να καταφθάσουν τα προϊόντα στις αποθήκες μας, βρίσκονται υπό την δική σας ευθύνη, γι' αυτό θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι είναι συσκευασμένα στην εργοστασιακή τους συσκευασία, ώστε να μη δεχθούν κάποια επιπλέον φθορά από αυτήν που ήδη έχετε αναφέρει. Προϊόντα σε ακατάλληλη κατάσταση δε γίνονται δεκτά.
- Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν ή τα προϊόντα που παραγγείλατε για κάποιον άλλο λόγω π.χ. δεν είστε ικανοποιημένος από την ποιότητα, το χρώμα κ.λ.π τότε τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος δεν καλύπτονται από την εταιρεία Joyrest και επιβαρύνουν τον πελάτη. Στα επιστρεφόμενα χρήματα δεν περιλαμβάνονται έξοδα αρχικής αποστολής.
- Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί-μονταριστεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο). Τέλος, ο πελάτης θα πρέπει να προβεί στην αποστολή φωτογραφιών από την εξωτερική συσκευασία του προϊόντος πριν το αποστείλει, καταρχάς για να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος από τεχνικό μας τμήμα και κατά δεύτερον για την αποφυγή προβλημάτων σε περίπτωση που το δέμα δεχθεί κάποια φθορά κατά τη μεταφορά.
Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση.
- Στην περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει ή να αντικατασταθεί ένα προϊόν ελαττωματικό θα πρέπει να τηρηθεί η παρακάτω διαδικασία.
Αν ο πελάτης κατά την παραλαβή εντοπίσει την οποιαδήποτε εξωτερική φθορά (π.χ φθαρμένη-σκισμένη εξωτερική συσκευασία προϊδεάζει πιθανή εσωτερική φθορά) παροτρύνεται και συνίσταται από την εταιρία να προβεί σε άρνηση παραλαβής και στη συνέχεια κοινοποίηση της άρνησης του στην εταιρία. Αν ο πελάτης παραλάβει το δέμα βρίσκεται υπό την δική του ευθύνη και οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει εσωτερικά μπορεί να αντικατασταθεί μόνο με το αντίστοιχο κόστος.
Επιστροφή αντίτιμου αξίας επιστρεφόμενων προϊόντων
- Στην περίπτωση χρέωσης του πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η εταιρία, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του πελάτη.
- Στην περίπτωση που ο πελάτης έχει προβεί στην πληρωμή του μέσω τραπεζικής κατάθεσης, θα πρέπει να κοινοποιήσει γραπτώς το αίτημα του μέσω e-mail, σημειώνοντας τα παρακάτω στοιχεία: IBAN, τράπεζα στην οποία ανήκει και ονοματεπώνυμο δικαιούχου, έτσι ώστε εντός 5 εργάσιμων ημερών η εταιρεία να προβεί στην επιστροφή των χρημάτων του.
Ακύρωση παραγγελίας
Όταν κάνετε την παραγγελία σας μέσων του ηλεκτρονικού καταστήματος Joyrest (www.joyrest.gr) έχετε την δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας μέσα στην ίδια ημέρα που κάνατε την παραγγελία.
Χωρίς περιορισμό των διατάξεων περί Υπαναχωρήσεως του άρθρου 9, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας σε περίπτωση που δεν έχει αποσταλεί ακόμα και να μας ενημερώσετε είτε τηλεφωνικά στο 2111822646 είτε ηλεκτρονικά με email στο info@joyrest.gr για την επιλογή σας. Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας μετά την παραλαβή, επικοινωνήστε μαζί μας και κάποιος εκπρόσωπος της εταιρίας μας θα σας ενημερώσει για τις επιλογές σας. Τέλος, αν το προϊόν σας έχει τιμολογηθεί και έχει δρομολογηθεί τα έξοδα επιστροφής τα αναλαμβάνει ο πελάτης. Στα επιστρεφόμενα χρήματα δεν περιλαμβάνονται έξοδα αρχικής αποστολής.
Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:
1) Την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελεγχθούν και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης.
2) Την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε θέσει εσείς ως καταναλωτής ή που δεν υπάρχει σε απόθεμα και χρειάζονται ειδική παραγγελία από τον (προμηθευτή/κατασκευαστή).
3) Την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
Λυπούμαστε, αλλά δεν δεχόμαστε επιστροφές σε ειδικές παραγγελίες (π.χ. Κρεβάτια ειδικών διαστάσεων και αποχρώσεων, στρώματα ειδικών διαστάσεων, προϊόντα που παραγγέλθηκαν αποκλειστικά για εσάς.